Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Gamariel0 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany17.04.2007 @21:26:44 ostatnio na stronie18.03.2012 @20:14:48



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze636 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mezzania    29.12.2010 @20:45:56
:-D
~MARQSMAXIMUS    22.12.2010 @23:47:25
Dzieki za wpis co do szkielka to nikkor (czy jak to sie pisze) zdjecie jest zrobione przed kursem podstawowym o fotografii wiec jeszcze sporo przede mna ) I tym bardziej jestem "dzwieczny" za wszelkie wskazowki
Pozdrawiam
~MARQSMAXIMUS    20.12.2010 @20:53:22
Dziękuję i liczę na kolejne wpisy Krytyka w Twoim wydaniu to czysta przyjemnosc i motywacja do jeszcze wiekszej pracy

Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki
~mezzania    12.12.2010 @21:34:12
~bezpamieci    14.02.2010 @11:58:52
Witam wędrując od galerii do galerii przeglądając fotografie i komentarze spotkałam wiele konstruktywnej krytyki z Twojej strony - to rzadkie... zapraszam do siebie... chętnie poznam Twoje zdanie.
_______
oceniaj sprawiedliwie i pełną skalą
~mezzania    04.02.2010 @22:44:54
~Szwedziuch    17.01.2010 @12:33:23
No wlansie tutaj jest inny problem.
Mam zdjecie na komputerze w normalnym duzym rozmiarze jest okey. Ostrosc i w ogole elegancko. Zmiejsza odrobine zeby moc wgrac je w ogole tutaj i tez jest okey wsyztsko. Na komputerze jest dobrze. a jak wgrywam tylko tutaj do galerii jakos totalnie podupada i wyglada na nieostre. Chcesz moge Ci wyslac na poczte nzdjecie. Nie wiem czemu sie tak dzieje. Ale nie sadze zeby to byla wina moja badz zdjecia :/ wczoraj caly wieczor probowalam zrobic cos zeby mi jakosci nie psulo przy wgrywaniu ale nic nie dalam rade zrobic.

przykro mi
~eMMy    05.12.2009 @14:45:51
dzieki za dobra rade.
~skierszczan    15.11.2009 @20:58:02
nie znam sie na fotografi nic a nic, po prostu to lubie, dziekuje za cenne rady
_______
Niby nic dobrego.
~isabelleEm    05.11.2009 @17:48:11
dziękuję za radę
postaram się ją wykorzystać.
w tym sęk że nie mam ani porządnego aparatu ani dobrego programu do obróbki zdjęć, więc muszę sobie radzić z tym co mam
dziękuję i pozdrawiam )
~martak92    01.11.2009 @18:49:58
Dziękuje za komentarz, brak ostrości związany jest z tym, ze nie mam lustrzanki tylko zwykłą cyfrówkę, poza tym ja raczej rysuję, nawet nie jestem amatorką fotografii, jest jakiś niższy poziom??
_______
W życiu istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca... http://www.youtube.com/watch?v=_BIdIcKahfU&feature=player_embedded
~GrzegorzFranek    31.10.2009 @22:28:27
Dzięki bardzo, pozdrawiam z prawie mroźnego Brzegu, brrr...
~mek    31.10.2009 @22:11:08
dziekuje za konkretny komentarz
~more33    26.10.2009 @18:22:42
dzieki za komenta szacun za klisze ( ja tez )
~domsli    24.10.2009 @20:02:54
Piękne dzięki za odwiedziny!Fajni,że podobają Ci się moje prace. Pozdrawiam!
~kafik    14.10.2009 @17:04:02
dzięki za wyczerpujący komentarz i ocenke
~MartaWasilewska    10.10.2009 @23:27:03
Bardzo dziękuję za wyczerpujący komentarz.
Oby więcej takich.
Pozdrawiam, Marta.
_______
Serdecznie zapraszam do siebie. Życzę miłego oglądania i proszę o uzasadnione komentarze
~ewitas    09.10.2009 @10:16:54
Dziękuję bardzo za radę. Postaram się poprawic.
Pozdrawiam gorąco.
~Zwyczajna    05.10.2009 @23:24:09
Kurczę ..
Strasznie mi miło..
A kiedy czytam takie komentarze wraca mi wiara w to, że mogę zrobić dobre zdjęcie .
I akurat w chwile takich fotograficznych załamań się pojawiasz
Dziękuję!
~MartaWasilewska    04.10.2009 @16:25:11
aj mnie też brakuje, oj brakuje ale bez statywu i łapiąc kadr z zaskoczenia nie wiele można


dzięki wielkie za komentarz,
pozdrawiam, Marta
_______
Serdecznie zapraszam do siebie. Życzę miłego oglądania i proszę o uzasadnione komentarze
~Szwedziuch    29.09.2009 @16:37:24
Dziekuje bardzo za komentarz z odpowiednimi argumentami (=
~moniaks    28.08.2009 @14:48:38
Dziękuję za wyczerpujący komentarz
Gdyby wszyscy dawali takie komentarze jak Ty byłoby naprawdę super!!!
Pozdrawiam serdecznie
_______
..bo świat piękny jest..
~majkeld    08.07.2009 @22:33:12
dzięki za komentarz,miałem osłonę przeciwdeszczowa na sprzęcie
~Dembol57    05.07.2009 @12:45:11
Ja pracuje z Pentaxem i jestem zachwycony
Przede wszystkim jakość wykonania, potwierdzenie ostrośći na M42 no i balans bieli i odwzorowanie kolorów
Polecam cena do jakości to również duży atut
_______
"Wszystkie chwile uderzą naraz do serca i spór będą wiodły, do której z nich należę..."
~Dembol57    05.07.2009 @12:41:38
Dziękuję, efekt zawdzięczam pierścieniowi odwrotnego mocowania i staremu, poczciwemu Heliosowi
_______
"Wszystkie chwile uderzą naraz do serca i spór będą wiodły, do której z nich należę..."
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt